loading...
متن آهنگهای جدید,عکس,پیشواز
آخرین ارسال های انجمن
saeed_detect بازدید : 3195 1391/07/27 نظرات (0)

 

شماره هيجدهم مجله اينترنتي خبري و تحليلي!

  مجله خبري موسيقي براي اولين بار

شامل اخبار خوانندگان ، آلبومها ، نقد و بررسي ، اخبار كنسرتها و ...


شماره هيجدهم مجله اينترنتي خبري و تحليلي! | WwW.BestBaz.RozBlog.Com
 



تنظيم سيروان خسروي اينبار براي انريكه ايگلسياس


    پدر تنظيم مدرن ايران ، سيروان خسروي اينبار براي انريكه ايگلسياس تنظيم كرده تا نشان دهد تنظيم كننده اي جهاني است . لازم به ذكر است كه آهنگ سيروان سال گذشته در چارت راديوي هلندي مقام اول را به خود اختصاص داد !
    اين آهنگ با نام Stay Here Tonight با صداي انريكه و تنظيم سيروان به زودي از رسانه بست موزيك منتشر خواهد شد ، در اين ميان زانيار خسروي برادرش سيروان را در تنظيم اين آهنگ به ياد ماندني ياري داده است ... ناگفته نماند نيما رمضان در اين اثر به نوازندگي گيتار پرداخته است .
    پس از گذشت قريب به يكسال از آخرين كنسرت سيروان كنسرت وي در تاريخ 17 و 18 آبانماه در سالن ميلاد نمايشگاه بين المللي تهران برگزار خواهد شد ... به دليل استقبال فوق العاده هواداران تمامي بليط هاي اين كنسرت 20 روز مانده به فروش رفته و احتمالا يك روز به تاريخ فوق اضافه خواهد شد تا سيروان 3 روز به اجرا بپردازد .
 

آلبوم امير يگانه با نام اوج به زودي



    آلبوم امير يگانه كه قرار بود اسفند ماه سال گذشته منتشر شود به دليل عدم اخذ مجوز ترانه ها از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلمي به تعويق افتاده و خوشبختانه مراحل اخذ مجوز ترانه ها تا دو هفته آينده به پايان خواهد رسيد تا موسيقي آلبوم جهت بررسي به وزارت ارشاد فرستاده شود .
    تو بدون اينو ، منو بارون و 9 قطعه ديگر در اين آلبوم منتشر خواهند شد كه ترانه ها سروده خود امير يگانه هستند و سياوش صدري تنظيم قطعات را بر عهده گرفته كه به احتمال زياد يكي از قطعات با تظيم زانيار خسروي منتشر خواهد شد .
    امير يگانه در آلبوم جاده روياها از سيروان خسروي هم يك ترانه خواهد داشت و از در دو تك آهنگ شهاب رمضان كه در آينده منتشر خواهند شد به همكاري پرداخته است . در قطعه اي ديگر با رامين بي باك همكاري دارد كه به زودي منتشر خواهد شد . وي با احسان حق شناس هم همكاري هايي صورت داده كه به زودي شاهد انتشار آنها خواهيم بود !
    آلبوم اوج يك ويژگي خاص دارد و آنهم اينست كه قطعاتش يكدست هستند يعني همه در يك حال و هوا بسته شده اند فضاي كار بسيار احساسي است و حتي قطعات شاد و انرژيك با كارهاي غمگين آلبوم درهم آميخته اند و ما با مجموعه اي يكدست مواجه خواهيم شد .
 

آلبوم محسن يگانه با نام حباب تا چند روز آينده



    اين آلبوم با قطعاتي چون حباب ، دوستت دارم ، باور كنم و ... به زودي منتشر خواهد شد . 14 قطعه اين مجموعه در سبكهاي مختلف كار شده اند و مهران عباسي ، شهاب اكبري ، علي ثابت ، پازل باند و خود محسن يگانه موسيقي آنرا بر عهده دارند .
    تمامي ترانه هاي آلبوم را خود محسن سروده و در نوع خود كم نظير هستند . محسن در اين آلبوم وسواس خاصي را به خرج داده و دو قطعه آلبوم داراي سبكي خاص هستند كه به نوعي آزمون و خطا در دنياي پاپ ايران به شمار مي آيد .
    این آلبوم بنا بر اعلام علي نیکونیا مدیر روابط عمومي شرکت آواي هنر یکشنبه هفته آینده وارد بازار موسیقي کشور خواهد شد .

  

آلبوم جديد وحيد حاجي تبار با نام خيانت به زودي



    دومين آلبوم وحيد حاجي تبار تا پايان آبان ماه ابتدا به صورت اينترنتي سپس به صورت مجاز در بازار موسيقي كشور منتشر خواهد شد . اين آلبوم در قالب پك 8 تراكي به صورت اينترنتي منتشر مي شود و سپس با 10 قطعه با مجوز رسمي روانه بازار مجاز خواهد شد .
    ترانه هاي اين آلبوم را مريم اسدي ، داود كريمي ، مريم دلشاد و مجيد سجده اي سروده اند و ملودي اكثر قطعات از ساخته هاي خود وحيد حاجي تبار مي باشند ، تنظيم 90% آلبوم با پيام قرباني بوده و بابك سعيدي نيز يك تنظيم در اين آلبوم دارد .

  

 

آلبوم محمد عليزاده با نام جز تو به زودي



    بعد از 6 سال تاخير و وقفه در پخش اگر مشكلي به وجود نيايد آلبوم مجاز محمد عليزاده با نام جز تو تا پايان پائيز امسال منتشر خواهد شد . تنظيم اين آلبوم بر عهده شهاب اكبري بوده است . همچنين محمد عليزاده دو قطعه هم در آلبوم لحظه طلوع اجرا كرده كه توسط بابك زرين تنظيم شده اند و به احتمال قوي بعد از ماههاي محرم و صفر منتشر خواهند شد .
 

 

كنسرت فرزاد فرزين 4 و 5 آبان ماه


    فـرزاد فـرزین و گروه « شوک » در تاریخ 4 و 5 آبانماه در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی در 4 سانس به روی صحنه خواهند رفت و به اجرای برنامه ای متفاوت خواهند پرداخت . جهت رزرو و خرید بلیط می توانید از طریق سایت www.iranconcert.com بلیط خود را به صورت آنلاین خریداری کنید .
 

 

ترانه مكرم در گفتگوي اخيرش به مافياي موسيقي اشاره كرد



    ترانه مکرم که تجربه همکاری با بسیای از خواننده‌های مطرح را در کارنامه خود دارد از روابط پشت پرده ترانه سرا‌ها و آهنگسازان خبر داد و در این باره به رسانه موسیقی ما گفت: اگر ترانه سرایی در گذشته مافیا نداشت، الان دارد و اگر پیش از این با هیچ گروه و باند و دسته‌ای در ارتباط نبود الان در ارتباط است و برای خودش مافیایی درست و پا کرده است.  این ترانه سرا در ادامه گفت: اکثر آهنگسازان با شاعران خاص خودشان مافیا تشکیل داده‌اند و بیشتر این پروژه‌ها را به صورت سرودن ترانه رایگان برای خواننده‌ها و آهنگسازان خارج از کشور به انجام می‌رسانند. بعداز آن فعالیت‌های بسیار گران قیمت با هنرمندان بی‌نام و نشان داخلی را آغاز می‌کنند.  وی در ادامه سخنان خود با بیان اینکه در این میان تکلیف کسانی که سالهاست در این عرصه زحمت می‌کشند، نا‌مشخص است، گفت: تکلیف ما نامعلوم است چرا که یا باید به این مافیای بی‌در و پیکر بپیوندیم و یا اینکه کم کم منزوی‌تر از گذشته شویم و کنج عزلت بر گزینیم .

   

كنسرت محسن يگانه 4 ، 5 و 6 آبان ماه



    کنسرت بزرگ محسن یگانه

    4 و 5 و 6 آبان ماه 1391 – مرکز همایش های برج میلاد

    رهبر ارکستر : علی ثابت

    شرکت فرهنگی هنری آوای فروهر

    آوای فروهر : 22888687

.


اجراي زنده نادر مسچي در سالن اريكه ايرانيان



    كنسرت نادر مسچي کنسرت و فواد پیشوا 5 آبان در سالن اریکه ایرانیان از ساعت 21 تا 23 برگزار خواهد شد .
    براي رزور بليط مي توانيد با شماره تلفن 22667747 تماس بگيريد .
    لازم به ذكر است كه به احتمال زياد تا شروع ماه محرم ريميكس آهنگ قرارمون منتشر خواهد شد كه در صورت به تعويق افتادن پخش بعد از ماه محرم ريميكس اين اثر را خواهيم شنيد .

 


آلبوم مجاز سامان جليلي به زودي



    سامان جليلي خواننده جوان و محبوب اين روزهاي پاپ در حال آماده سازي آلبومي با 12 قطعه مي باشد . او كه با تك آهنگها و آلبوم غير رسمي اش هواداران زيادي جذب كرده است در حال تمرين در اريكه ايرانيان براي اجراي يك كنسرت به ياد ماندني است .
    لازم به ذكر است 6 قطعه از اين 12 اثر از كارهاي قبلي سامان با تنظيمي متفاوت مي باشند و 3 الي 4 قطعه از اين 6 قطعه جديد هم قبل و بعد از ماه محرم تا انتشار آلبوم به صورت اينترنتي منتشر خواهند شد .

 

علي لهراسبي و كنسرت 23 آبان ماه



    بر اساس برنامه اعلام شده از سوي «مجيد عبدي» (تهيه كننده كنسرت)، لهراسبي در تاريخ 23 آبان و در دو سانس باز هم در سالن ميلاد نمايشگاه بين المللي روي صحنه خواهد رفت. بليت هاي اين برنامه نيز در سايت هاي بليت فروشي قابل تهيه است .  علي لهراسبي درباره اين برنامه و جزئياتش گفت :‌«اين كنسرت پيرو برنامه قبلي من در همين سالن، اتفاقات و غافلگيري هاي خاص خودش را خواهد داشت. در اين برنامه من چند كار جديد را هم اجرا خواهم كرد و مي دانم كه به خوبي مورد توجه قرار خواهد گرفت. قطعاتي را هم كه در برنامه قبلي نخوانده بوديم، در اين كنسرت اجرا خواهيم كرد تا دوستداران آن قطعات هم از شنيدن قطعات مورد علاقه شان لذت ببرند. يك سري نوازنده ها و اعضاي اركستر هم جديدا به ما ملحق شده اند كه با توجه به برخي اتفاقات جديد، آنها را به تيم مان اضافه كرده ايم. كارگرداني هنري خوبي هم براي ان برنامه تدارك ديده شده و حتي ويدئو كليپ هايي را هم براي اين برنامه در نظر گرفته و ساخته ايم كه بسيار خوش ساخت و قوي از آب در آمده اند. »

 

رضا صادقي 33 ساله شد



    رضا صادقي از محبوب ترين هاي موسيقي پاپ ماست . رضا صادقي وارد سي و سومين سال از زندگي اش شده و مي گويد : وقتی سن آدم بالا می‌رود، بعضی‌ها نگران می شوند اما من از بالا رفتن سنم نگران نمی‌شوم، چون احساس می‌كنم احتیاج به نگرانی نیست. نگران نمی‌شوم اما بعضی وقت‌ها دلهره می‌گیرم. بین 22 تا 33 سالگی ده سال فاصله است و من باید حتی برای دكمه‌های پیراهنم هم جواب داشته باشم. دلهره می‌گیرم برای اینكه چه طورمی‌شود بهتر از 22 ، بهتر از 11 ، بهتر از 20 و 30 و حتی بهتر از 32 سالگی باشم. از بالا رفتن سن نگران نیستم و اتفاقا ریش سفیدم را دوست دارم و خیلی خوشحالم كه در این سه سال اخیر، جوان‌های خوب، آدم‌های خوب پیر یا جوان، كه منت دوستی‌شان سر من است، مرا عمورضا صدا می‌زنند. فكر می‌كنم بهترین هدیه‌ای كه ریش سفید به من داد، همین كلمه عمورضاست. سفید شدن ریش‌هایم، مشكی‌پوش‌بودن را هم تحت‌الشعاع قرار نمی‌دهد. نقل من از مشكی‌پوش بودن، یكرنگی بود و اصلا بحث خود رنگ مطرح نیست. سفید هم گوشه‌ای از یكرنگی است. رنگ مشكی كه ما انتخاب كردیم، رنگ غم نبود و این حالا دیگر ثابت شده است. خدا كند این سفیدی ریش نشانه روشنی دل ما باشد .
 

آلبوم عاشقانه هاي احسان خواجه اميري به زودي.



    آلبوم «عاشقانه‌ها» با صدای احسان خواجه امیری سر انجام بعد از 2 سال با اخذ همه مجوز‌های لازم، مجوز نهایی‌اش را نیز دریافت کرد و به گفته «احسان خواجه امیری» و شرکت صاحب اثر، تا دو هفته دیگر وارد بازار موسیقی کشور خواهد شد .
    در اين آلبوم هنرمنداني چون روزبه بماني ، هومن نامداري ، عليرضا افكاري و ... به همكاري با احسان پرداخته اند ...

 


پخش تك آهنگ جديد حميد عسكري به تعويق افتاد


    تك آهنگ جدید حمید عسکري که قرار بود قبل از کنسرت 21 مهر ماه پخش شود ، به کنسرت 22 آبان ماه موكول شد اين آهنگ سورپرايزي خواهد بود براي هواداران حميد عسكري كه مدتهاست منتظر پخش كار جديد حميد هستند .
 

 

كامران رسول زاده و موسيقي متفاوت اش


    آلبوم «بی سرانجام» ، اولین مجموعه با ترانه ها، ملودی ها و به خوانندگی كامران رسول زاده است که در اوایل زمستان 1387 به بازار عرضه شد. اين خواننده با سبك متفاوت اش دوست دارد با ايده آل هاي خودش در فضاي خاص موسيقايي اش كار كند ! این خواننده در حال رایزنی برای برخی اتفاقات ویژه در هفته های آینده است که اخبار آن به زودي منتشر خواهد شد .

 


بازگشت بنيامين بهادري و رونمايي از بنيامين 91


    بنیامین بهادری قصد دارد تا به سبک هنرِ رنسانس، بازگشتی به اصل داشته باشد تا با الهام از قطعات هیت آلبوم 85، از بنیامین 91 رونمایی کند. وی تاخیر در انتشار آلبوم جدیدش را در دقت نظر و وسواس خود و گروهش ارزیابی می کند تا با دورخیزی مناسب، آلبوم متفاوتی را تقدیم مخاطبان پرشورش نماید؛ آلبومی که بیشتر قطعات آن مثل گذشته، از فضایی عاشقانه برخوردارست. بنیامین در بازگشت رنسانس گونه ی خود و در کنار یار قدیمی اش سیّد فرید احمدی، از «نیما وارسته» دعوت کرده که مجدداً به گروه بنیامین ملحق شود تا تنظیم برخی قطعات آلبوم سومش (البته با همراهی "فرشاد فارسیان" دیگر تنظیم کننده این آلبوم)، زیر نظر او در مقام تنظیم کننده موفق آلبوم بنیامین 85 جلو برود. چهره ای که طی دو سه سال اخیر، با صدر جدولی های صنف خود (سیروان خسروی، کوشان حداد، شهاب اکبری) فاصله گرفته و چند پروژه کاری ناموفق مثل کما 2 را نیز در پرونده اش به ثبت رسانده است. البته مشکل اصلی شرکت تهیه کننده آلبوم جدید بنیامین، همزمانی مراحل تولید و روند اخذ مجوز آن با جدیدترین آلبوم «گروه آریان» است که این تداخل کاری، برنامه پخش این دو پروژه را با معضل مواجه ساخته است. اما در مجموع می توان اینگونه تحلیل کرد که آلبوم بنیامین، دست کم یکماه پس از انتشار آریان 5 و احتمالاً در پاییز 91 راهی بازار موسیقی پاپ خواهد شد .
 

 

حميد حامي و آلبوم يك لحظه عاشق شو به زودي ...

 

    آلبوم جديد حميد حامی خواننده مطرح و خوش صدای موسیقی پاپ ایران با نام «یک لحظه عاشق شو» بعد از ایام محرم و صفر راهی بازار موسیقی کشور خواهد شد. این آلبوم که به دلیل ممنوع کار شدن ترانه سرا و تنظیم کننده برخی از قطعات آلبوم به مشکل اخذ مجوز برخورده بود، با برطرف شدن این مشکل، بعد از ایام محرم و صفر سال جاری این آلبوم با 10 قطعه وارد بازار موسیقی کشور مي شود، ترانه‌سرایان این اثر متشکل از بابک صحرایی، مریم اسدی و پوریا ربیعی است که ساخت موسیقی و تنظیم آلبوم هم برعهده علیرضا قرایی‌منش، علی موثقی، نیکان، مهران خلیلی، رضا تاجبخش و حامی بوده است .

 


بهرام رادان و توليد آلبوم دومش


    پس از انتشار آلبوم روی دیگر، بهرام رادان قصد دارد تا دومین آلبوم خود با عنوان «روی دوم» را تولید کند! اگرچه آلبوم اول این ستاره پُرفروغ سینما، با استقبال چندانی از سوی مخاطبین و اهالی موسیقی همراه نشد، اما ظاهراً «بهرام رادان» بی توجه به فیدبک کار اول موسیقایی خود، استارت آلبوم جدیدش را با عنوان «روی دوم» زده تا یکبار دیگر شانس خود را در بازار موسیقی پاپ محک بزند .

.

مرتضي پاشايي و موفقيت در بازار مجازها


    مرتضي پاشايي خواننده قطعه به ياد ماندني یکی هست با ارايه ي آلبومي قوي به بازار مجاز توانست مخاطبانش را راضي كند ، علي لهراسبي درباره انتشار آلبوم اول مرتضي پاشايي در بازار موسيقي گفت :‌ «مرتضي خواننده بسيار خوبي است و من خودم صدايش را دوست دارم و از استعداد بالايي هم برخوردار است. ملودي هاي خوبي مي سازد و تكنيك خوانش خوبي هم دارد. اين اولين آلبوم او بوده و قطعا نكات قوت و ضعف فراواني هم داشته. بازخوردها نشان مي دهند كه آلبوم، اثر جذابي بوده من به آينده او بسيار اميدوارم. »

 

عليرضا عصار و سبك جديدش

 

    آلبوم جدید «علیرضا عصار» پس از ضبط 4 کار متفاوت، به نیمه راه تولید رسیده و تا پایان سال جاری منتشر خواهد شد. این خواننده قدیمی و صاحب سبک قصد دارد تا ضمن بازنگری در ترانه ها، ملودی ها و اجراهای خود، با سبک و شیوه ای متفاوت، قدم به بازار موسیقی پاپ بگذارد. علیرضا عصار تا پایان این تغییرات که در آلبوم جدیدش لحاظ خواهد شد، در هیچ کنسرتی روی سن نخواهد رفت! بعبارتی چون «عصار» قصد دارد تا رپرتوآر اجراهای خود را تغییر دهد، به قطعات جدیدی نیاز دارد که در آلبوم جدیدش گنجانده خواهد شد و به این ترتیب، کنسرت متفاوت وی، پس از انتشار جدیدترین آلبومش برگزار خواهد گردید که زمان آن به احتمال زیاد، روزهای منتهی به نوروز یا بهار 1392 خواهد بود. عصار سال گذشته، دو آلبوم «محتسب» و «بازی عوض شده» را منتشر کرده بود .
 

رضا يزداني و توليد ششمين آلبومش



    تمامی قطعات آلبوم جدید رضا یزدانی که با همکاری کارن همایونفر تولید شده، ضبط و جهت اخذ مجوز تحویل دفتر موسیقی شد. فضای ششمین آلبوم رسمی یزدانی که فعلاً روی عنوان آن به جمع بندی نهایی نرسیده، بیشتر در حوزه موسیقی کلاسیک و تلفیقی بوده و سازبندی برخی تراک ها هم ارکسترال است تا با جمع کردن یک کار متفاوت، عموم هوادارانش که متمایل به موسیقی راک هستند را غافلگیر کند. مضمون آلبوم جدید رضا یزدانی که از 10 قطعه تشکیل شده و از عناوینی چون حرف های بی مخاطب، کجا گمت کردم، حرف آخر، شک می کنم، بلاتکلیف و... برخوردارست هم متفاوت تر از آثار قبلی اوست. عمده ترانه های این آلبوم، سروده «اندیشه فولادوند» است که سابقه همکاری های موفقی با "مانی رهنما" داشته است. آهنگسازی 6 قطعه و تنظیم تمامی کارها هم برعهده «کارن همایونفر» است؛ هنرمندی که شهرت بسیاری در آهنگسازی فیلم دارد و در پرونده کاری او، همکاری با پروژه های مهمی چون سلطان، کاغذ بی خط، زاد بوم، سن پطرزبورگ، شب واقعه، سوت پایان، گزارش یک جشن، اسب حیوان نجیبی است، جرم، برف روی کاج ها و... به چشم می خورد. از قرار معلوم، یزدانی قصد دارد تا دو ترانه فیلم و تیتراژ تلویزیونی معروف خود (طهران، تهران / مرگ تدریجی یک رویا) را نیر در این آلبوم بگنجاند. آلبوم جدید رضا یزدانی تا اواخر پاییز، در دسترس علاقمندان موسیقی قرار خواهد گرفت .
 

 

حال عمومي نريمان خوب است و از بيمارستان مرخص شد !



    حال عمومی نريمان خواننده خوب كشورمان پس از چند روز بستري شدن در اتاق مراقبتهای ویژه، بهبود پیدا کرده و بعد از چند روز از بیمارستان مرخص شده است.نريمان هفته گذشته با رفتن به كما اهالي موسيقي و هوادارانش را شوكه كرد و نگراني دوستدارانش را برانگيخت .

  

ميلاد ترابي و آلبوم ضربدر 2 به زودي

.

    میلاد ترابی پس از تجربه‌های متفاوت با خواننده‌های تراز اول بازار موسیقی، خودش هم وارد گود شده و قرار است به زودی آلبوم جدیدش را در بازار موسیقی کشور منتشر کند. «ضربدر ۲» نام آلبومی ست که این خواننده تهیه و تولید کرده است . این آلبوم قرار بود اواسط آبان ماه روانه بازار موسیقی شود ولی با توجه ترافیکی که در شرکت صاحب امتیاز آلبوم به وجود آمده، احتمالا آلبوم بعد از ایام محرم و صفر در بازار موسیقی منتشر خواهد شد .

 

برچسب ها شماره هيجدهم مجله اينترنتي خبري و تحليلي! , شماره , هيجدهم , مجله , اينترنتي , خبري , و , تحليلي , شماره هيجدهم مجله اينترنتي , مجله خبري موسيقي براي اولين بار , شامل اخبار خوانندگان ، آلبومها ، نقد و بررسي ، اخبار كنسرتها و ... , اخبار موسیقی , شماره هيجدهم مجله اينترنتي خبري و تحليلي! | WwW.BestBaz.RozBlog.Com , تنظيم سيروان خسروي اينبار براي انريكه ايگلسياس , تنظيم سيروان خسروي براي انريكه ايگلسياس , تنظيم سيروان خسروي براي انريكه , آلبوم امير يگانه با نام اوج به زودي , آلبوم محسن يگانه با نام حباب تا چند روز آينده , آلبوم جديد وحيد حاجي تبار با نام خيانت به زودي , آلبوم محمد عليزاده با نام جز تو به زودي , كنسرت فرزاد فرزين 4 و 5 آبان ماه , ترانه مكرم در گفتگوي اخيرش به مافياي موسيقي اشاره كرد , كنسرت محسن يگانه 4 ، 5 و 6 آبان ماه , اجراي زنده نادر مسچي در سالن اريكه ايرانيان , آلبوم مجاز سامان جليلي به زودي , علي لهراسبي و كنسرت 23 آبان ماه , رضا صادقي 33 ساله شد , آلبوم عاشقانه هاي احسان خواجه اميري به زودي , پخش تك آهنگ جديد حميد عسكري به تعويق افتاد , كامران رسول زاده و موسيقي متفاوت اش , بازگشت بنيامين بهادري و رونمايي از بنيامين 91 , حميد حامي و آلبوم يك لحظه عاشق شو به زودي ... , بهرام رادان و توليد آلبوم دومش , مرتضي پاشايي و موفقيت در بازار مجازها , عليرضا عصار و سبك جديدش , رضا يزداني و توليد ششمين آلبومش , حال عمومي نريمان خوب است و از بيمارستان مرخص شد ! , ميلاد ترابي و آلبوم ضربدر 2 به زودي ,
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • پیوندهای روزانه
  • سایت طراحی ivahid (2000)
  • ماهانه مبلغ 7.00.000 میلیون تومان مادام العمر برنده شوید (3947)
  • گوشی موبایل 4 سیمکارته طرح نوکیا Asha300 +TV (2971)
  • محصـُولات پرفروش میهن استور[ 92.09.20] (4069)
  • کمک به بیماران ِ سرطانی (4032)
  • خرید اینترنتی رنگ موی موقت هات هیوز (2951)
  • فروش ویژه ساعت اسپرت طرح رولکس مارک Walar (2872)
  • فروش ویژه کیف آلوما والت اصل (Aluma Wallet Orginal) (3314)
  • فروش ویژه ست مانتو و ساپورت ارغوان (2590)
  • گردنبندت هفت رنگ LED فروش ویــژه (3477)
  • چراغ خواب موزیکال طرح لاک پشت (4226)
  • مانتو تابستانه گیلدا در دو رنگ مختلف (5237)
  • فروش ، نحوه مصرف و قیمت انواع مکمل های بدنسازی (4130)
  • سونی باکس 2013 (3348)
  • فروش ویژه ماســـک ژلــــه ای بـــایترون (4120)
  • فروش ویژه عینک خلبانی شیشه آبی (3296)
  • خرید گوشی های Apple , HTc , Samsung Galaxy , Nokia (3463)
  • فروش ویژه ساعت دیواری طرح پانا (2748)
  • قلم خش گیر ماشین فیکس ایت پرو - Fix It Pro (3508)
  • گردنبند فروهر (3854)
  • فروش ویژه ساعت Casio Sport EF-550 (3469)
  • هدفون بیتس [ Solo HD ] (4363)
  • عینک Ray.Ban مــُدل Cat 2012 (3006)
  • ساعت Casio Sport EF-550 (4272)
  • گردنبند فروهر | نشان تمدن ایرانیان (2712)
  • گردنبند کریستال در 5 رنگ (3292)
  • موزن میکروتاچ مکس - MicroTouch Max (4401)
  • خــرید گــوشی های طرح Iphone و HTC (5510)
  • گوشی 2 سیمکارته طرح آیفــون Iphone 4S (3413)
  • فروش فوق العاده موس انگشتی (3947)
  • ادکلن مردانه لالیک [ Lalique Encre Noire ] (3740)
  • گوشی موبایل طرح گلکسی نوت II (3116)
  • سیستم همکاری در فروش همکاران (3332)
  • گردنبند ویــژه ی Love | قیمت : 9,200 (4235)
  • ساعت Casio Sport EF-550 (2944)
  • فروش ويژه ساپورت طرح دار بهاره نيکيتا (3197)
  • فروش ویژه نیم ست تیتانیوم (طرح حریم سلطان) (3251)
  • نادربلو | طراحی بنر , هدر و لوگو (3802)
  • مــعرفی ســایتهای مـُفیـــد (3783)
  • هدفون بیتس Solo HD پُرفُروش ترین محصول (3705)
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 4572
  • کل نظرات : 5956
  • افراد آنلاین : 43
  • تعداد اعضا : 7737
  • آی پی امروز : 198
  • آی پی دیروز : 928
  • بازدید امروز : 1,271
  • باردید دیروز : 8,691
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 7
  • بازدید هفته : 1,271
  • بازدید ماه : 279,122
  • بازدید سال : 1,449,173
  • بازدید کلی : 67,042,048
  • لینکدونی رایگان BestBaz


    کمک به بیماران ِ سرطانی




    اینم از لینکدونی ِ سایت :

    دوستان لینکاتونو خیلی راحت ثبت کنید

    برای ِ ثبت ِ لینک روی ِ عکس

    کلیــــک نماییــــــد


    لینکدونی بست باز